Tellimuste- ja maksetega seotud küsimused

Transport ja kauba saatmine

Kuidas osta?

Toote ostmiseks vajutage toote juures nuppu “LISA KORVI”. Peale nuppule vajutamist on toode lisatud ostukorvi ning võite ostlemist jätkata ja lisada ostukorvi ka teisi tooteid.

Tellimuse esitamisel valige transpordiviis ja makseviis ning kinnitage tellimus “ESITA TELLIMUS” nuppule vajutamisega. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitamise kiri. Kui tasute tellimuse eest pangalinki kasutades, siis peale makse sooritamist panga lehel vajutage kindlasti “Tagasi kaupmehe juurde” linki.

Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?

Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kuidas tellimust muuta või katkestada?

Tellimust on võimalik ostukorvis muuta enne selle esitamist. Juhul, kui olete tellimuse teinud ja pole veel maksnud, siis soovitame tellimuse muutmiseks see tühistada ja teha uus .

Juhul, kui olete tellimuse eest maksnud juba, siis tellimuse muutmiseks võtke palun ühendust e-maili teel. Kontaktandmed leiate Teile saadetud tellimuse kinnituse e-kirjast.

Juhul, kui soovite tellimust mingil põhjusel katkestada, siis saatke palun e-kiri info@ecopood.ee

Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestit?

Ecopood.ee veebilehel olevaid tooteid saate tellida ainult Eesti aadressidele.

Kui pikk on tarneaeg?

Tarneaeg sõtlub toodetest ning võib võtta kuni mitu kuuni. Iga toote kirjelduses leiate umbse tarneaega, palun arvestage sellega.

Juhul, kui olete ostukorvi lisanud tooteid erineva tarneajaga, siis saadetise tarneaeg arvestatakse pikima tarneaja järgi.

Järelmaks

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Tellimust tehes peate täitma järelmaksu taotluse. Vastus nii positiivse kui ka negatiivse vastuse kohta saadetakse teile e-postile. Leping on võimalik allkirjastada nii digitaalselt kui ka kirjalikult.

Tagastamine, vahetamine ja garantii

Kauba kättesaamine ja kontrollimine

Koju kohale toimetatud saadetise kvaliteeti kontrollige kulleri juuresolekul. Kui märkasite, et pakend on vigastatud teavitage sellest kauba kohale toonud kullerit.

Kontrollige pakendis olevaid kaupu ja kui need on vigastatud, siis fikseerige vigastused fotodel. Fotod on vajalikud kauba tagastamise protseduuri täitmiseks.

ui võtate saadetise vastu ja allkirjastate dokumendid, siis loetakse, et saadetis on kohale toimetatud korrektsena.

Kauba tagastamine ja garantii

Kasutajal on õigus tellitud kaubad tagastada kaupmehele 14 päeva jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kaupade tagastamiseks võtke palun ecopood.ee’ga ühendust ning saatke reklamatsioon kaupade tagastamiseks.

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis (koos kasutusjuhendi ja garantiitalongiga kui need olid koos kaubaga kohale toodud) ja ei tohi olla kasutatud (vastavalt EV VÕS-le).

Kauba tagastamisel tuleb esitada tellimuse number.

Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.

Konto ja salasõna

Miks registreeruda püsikliendiks?

Püsikliendiks registreeumine on tasuta ja ei too teile mingeid kohustusi. Kui olete registreerunud püsikliendiks siis leiate oma ostud ja soovilisti MINU KONTO alt ning olete esimene, kes saab teada headest pakkumistest ja soodustustest.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid Ecopood.ee veebilehel saate muuta, kui logite veebilehele sisse. Oma andmed leiate MINU KONTO alt ning seal saate oma andmeid ka muuta.

Unustasid salasõna?

Kui unustasid salasõna, siis vajuta sisselogimise lehel “Unustasid salasõna?” linki. Avaneval lehel sisesta registreerimisel kasutatud e-posti aadress ning saadame sulle uue salasõna.